En de winnaar is…

150604_ThMoMechelen – 5 studentengroepen van Thomas More stelden hun definitieve campagneproject voor. Dit kreeg Gate-Away van de studenten cadeau: vijf keer marktonderzoek gepresenteerd, vijf publiciteitstrategieën inclusief kostenplaatje en alle praktische info tot de lettertypes toe. Hiermee heeft Gate-Away nog voor jaren marketingideeën in de kast liggen om haar singles weekends onweerstaanbaar te maken.

Op deze foto uitreiking van de prijzen aan de winnende groep Parallel.

Dank aan alle 21 studenten voor hun inzet en creativiteit. En ook aan de begeleidende docenten.

In de jury bij Thomas More

150512_ThMoVandaag had ik de eer en het genoegen om in de jury te mogen zitten voor de studenten communicatie van Thomas More. Deze studenten stelden een marketing plan voor om de naambekendheid van Gate-Away te verhogen en voor singles warm te maken voor onze weekends.
Als niet marketeer hoorde ik voor het eerst woorden als earned media, owned media (straks nog even googlen wat het juist weer is), advertorial, sponsored story, … Ik voelde me Alice in marketeer wonderland. Het was een overheerlijk ideeënbuffet. Een welgemeende merci aan de ideeën van de groepen Idefix, Elastik, Parallel, Cheper en Alter Ego. In de jury zetelden ook Véronique Bossart van het Vlaams Radiokoor, Sara Cauwenberg van Truvo, Renaat Bogaert en juryvoorzitter Els Sambaer van Thomas More.

8 mei 2015 in Gent

JosGent – tot voor kort een onontdekte stad voor mij – en toch wilden Lieven en ik onze kennismakingsavond er laten doorgaan. Kwestie van uit onze vaste thuisbasis uit te breken – die noodgedwongen professionele kroegentocht namen we er dan wel bij. Een redacteur van de Gentenaar had me nog ingefluisterd dat Gent de stad is met het meeste singles in Vlaanderen. Dat klonk dus veelbelovend. En toch: altijd afwachten wat er gebeurt als je nieuwe dingen uitprobeert. Maar het liep allemaal los. Een kleine 30 man publiek en die zaten allemaal aandachtig te luisteren, en lieten instemmende geluiden en af en toe gelach op ons los. En achteraf veel animo en gezelligheid in de zaal. Mission accomplished.

 

Hartverwarmende feedback in onze mailbox

Dit zaligmakende berichtje zat in onze mailbox vandaag…
Dank aan de auteur ervan!

Toffe mensen ja , heeft mij goed gedaan toen !
Ben intussen in een relatie , een maand J
Dat weekendje heeft mij laten inzien dat je je niet moet opsluiten en moet open staan om nieuwe mensen te leren kennen.
Niet iedereen heeft het slecht met je voor .
Wens je veel succes toe met je opstartende zaak
Maar hoop ook jullie nog is te zien !
Echt bedankt je hebt mijn leven veranderd J