Nieuwsbrief oktober: ruimte

Oktober valt nooit tegen. De zomer kan tegenvallen (te weinig zon), een skiverlof valt soms tegen (te weinig sneeuw), maar oktober (te weinig bewolking?) valt nooit tegen. Van oktober verwachten we niets. En dat geeft oktober een gevoel van rust en ruimte – verademend. En bovendien: alles wat leuk is in oktober, is onverwacht leuk. Onverwacht leuke dingen zijn -doorgaans- nog leuker dan geplande activiteiten.

Nieuwsbrief september: zoete oogst

04_1509_naam600September is de maand van de oogst. In zo’n pas geoogste appel bijten is een zoete ervaring. Het knappen van de schil, het prikkelende sap dat eruit geperst wordt: mjummie. Toch is oogsten is een beetje dubbel. Het is de beloning, maar dan is het ook gedaan. De weg ernaartoe, wordt zo vaak gezegd, daar is het om te doen. Daar worden al bij al de meest bijzondere, verrassende momenten beleefd. Van sommige deelnemers krijgen we de feedback dat het weekend zo’n moment was.

Een zomeravond in Mechelen

Terras300_18022 augustus was een echte zomeravond in Mechelen. Een kleine 50 nieuwsgierigen waren afgezakt naar de ViaVia om te luisteren naar de voorstellingen van ICanBe en Gate-Away, twee ondernemingen voor singles. En dan tot middernacht nakaarten op het terras, eerst van de ViaVia en daarna op de Vismarkt.

Nieuwsbrief augustus: hemels

03_1508_Hemel300In augustus vallen de avonden vroeger. Als je op de juiste plek bent betekent dat: adembenemende sterrenhemels. Een verpletterend gevoel van nietigheid. Rond deze woensdag 12 augustus is het vooral na middernacht een mooi spektakel. In noordelijke of oostelijke richting zijn er dan tientallen vallende sterren te zien.

 

Strategisch daten in ‘Vind je lief’

Buikgevoel of wetenschap? Welke aanpak werkt het best in de zoektocht naar de liefde van je leven? Het nieuwe Eén-programma Vind je lief neemt de proef…

Source: Strategisch daten in ‘Vind je lief’

Nieuwsbrief juli

02_1507_ZeilenMisschien ken je dit: zalig gewommen in de zee, geaperitiefd op het strand, zonnemelksporen en zandresten op je heerlijk opgewarmde huid. In die zorgeloze modus kuier je terug naar het hotel. Geen plannen, geen verplichtingen, straks een restaurantje uitkiezen. Of misschien ben jij meer het actieve en avontuurlijke type, en kook je buiten voor je tent. Of laat je je liever opnemen in de bruisende sfeer van een nieuwe stad… Welk vakantietype je ook bent: de zomervakantie is verrukkelijk!

1ste Nieuwsbrief van Gate-Away !

150619_1steNieuwsbriefDe eerste maandelijkse nieuwsbrief van Gate-Away… Allicht een nieuwsbrief waar we later over gaan grinniken, maar één ding staat vast: we zullen verrukt zijn dat we ze geschreven hebben, dat we de boel gelanceerd hebben. En zo gaat dat met alles: springen! De eerste sprong kan onmogelijk de beste zijn, maar wel de meest heldhaftige, de meest inspirerende, diegene die alles in beweging zet.

En de winnaar is…

150604_ThMoMechelen – 5 studentengroepen van Thomas More stelden hun definitieve campagneproject voor. Dit kreeg Gate-Away van de studenten cadeau: vijf keer marktonderzoek gepresenteerd, vijf publiciteitstrategieën inclusief kostenplaatje en alle praktische info tot de lettertypes toe. Hiermee heeft Gate-Away nog voor jaren marketingideeën in de kast liggen om haar singles weekends onweerstaanbaar te maken.

Op deze foto uitreiking van de prijzen aan de winnende groep Parallel.

Dank aan alle 21 studenten voor hun inzet en creativiteit. En ook aan de begeleidende docenten.